  • Data: 2006-06-28 22:21:40
    Temat: Re: Umowa zlecenie, wynagrodzenie a PUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Jun 2006, witek wrote:

    > A rozpic na miesiace można w jedyny sposób
    >
    > maj - 0
    > czerwiec - 1500.

    ...co bez względu na liczenie "dzinne" czy "miesięczne"
    sprowadzi wniosek że "podstawa" i tak nie jest przekroczona
    więc maj do limitu 365 dni się nie liczy.
    Jak czytam to co napisali w PUP (cytat w poście obok) to mi
    wychodzi że najlepiej by było jakby umowa regulowało DZIENNE
    wynagrodzenie, płatne po zakończeniu umowy.
    Nie wiem czy tak może być (na zdrowy rozum - dlaczego nie,
    zlecenie to nie umowa o pracę z ustawowym terminem wypłaty),
    ale wtedy to ZUS miałby zgryz jak to ugryźć.

    ...no...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)