  • Data: 2006-07-18 09:03:48
    Temat: Re: UoD-rachunek, PIT-4
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Jul 2006, t wrote:

    > Jest VAT, ale rozumem że chodzi Ci o to że VAT płaci się zbiorczo
    > więc jest rozliczeniem dopiero jako zbiorcza kwota.

    Powiedzmy.
    Raczej miałem na myśli że kwota VAT wynika z przepisów, ale nie
    jest częścią rozliczenia zaliczki: kwoty podatku rozlicza się dopiero
    na poziomie formularza VAT-5 :)
    Ale przyznam że jak czytam ów art. 63 to rzeczywiście brzmi on
    mało ściśle. Nawet fakt że jest w tytule "zobowiązania podatkowe"
    nie tłumaczy braku słów "do rozliczenia zobowiązania podatkowego
    w formie deklaracji lub zaliczki..." albo jakoś tak.
    Zapisano literalnie "podstawy opodatkowania" BEZ wskazania kiedy,
    co sugeruje że "zawsze", masz rację!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)