  • 1. Data: 2004-05-11 16:22:26
    Temat: Upomnienie z US
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Zapomniałem zrobić przelew na całe 120 zł VATu za marzec i wyjechałem z
    kraju. Przyszło upomnienie z US, wpłaciłem wszystko przed upływem terminu.
    Czy mam coś jeszcze robić? Ostatnio kiedy skorygowałem drobny błędzik nie
    zmieniający kwoty podatku w VAT-7, to popołudniu już była kontrola (drugi
    miesiąc już siedzi), więc mam awersję do ochoczego podkładania się
    fiskusowi takimi różnymi wyjaśnieniami, sprostowaniami i przeprosinami, ale
    może tutaj trzeba?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-05-11 19:54:29
    Temat: Re: Upomnienie z US
    Od: "-ZED-" <w...@w...polbox.com>

    Hej!

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Zapomniałem zrobić przelew na całe 120 zł VATu za marzec i wyjechałem z
    > kraju. Przyszło upomnienie z US, wpłaciłem wszystko przed upływem terminu.

    Swoją drogą - strasznie drogie te upomnienia... Całe 8.80 - zdzierstwo
    po prostu....

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Pan młody wyniósł na rękach z płonącego domu swoją świeżo upieczoną żonę.