  • 1. Data: 2004-05-11 14:08:21
    Temat: Vat internet i firma
    Od: NewOne <p...@n...pl>

    Wszyscy piszą o vacie i użytkownikach indywidualnych, kilku prof, adwokatów
    i innych specjalistów wypowiedziało sie inaczej niż wszyscy myśla no i mam
    mętlik.
    Mam firmę "pozaszkolne formy kształcenia gdzie indziej nie sklasyfikowane"
    - czyli nauka języków obcych, vatowcem nie jestem. Jak mi przysłali fakturę
    za internet z 22% vatem to się zastanawiam co zrobić aby zaoszczędzic te 20
    parę złotych. Może mi ktos powie czy da się taką firmę podciągnąć pod
    placówkę oświatową, bo nie wiem co robić ;(((

    --
    Henryk Kwiatek