  • 1. Data: 2005-03-29 19:08:06
    Temat: Upoważnienie do NIP-3
    Od: Tomasz Marczyk <n...@w...pl>

    Witam grupe.
    Miesiąc temu złożyłem do urzędu NIP-3 w imieniu innej osoby, niestety
    nieświadomy nie dołączyłem upoważnienia. Teraz US domaga się tego ode
    mnie. Jutro wybieram się tam z ową osobą. Nie byłoby problemu, gdyby nie
    chcieli za to znaczków w wysokości 15 zł (niby niewiele ale zawsze coś).
    I tutaj moje pytanie, czy możliwe jest wycofanie poprzedniego NIP-3 i
    podpisanie jeszcze raz przez właściwą osobę, a jeśli nie to jak ma
    wyglądać owo upoważnienie(pełnomocnictwo).
    Dziękuję za ewentualną odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-03-29 19:21:26
    Temat: Re: Upoważnienie do NIP-3
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Marczyk wrote:
> [...]
    > podpisanie jeszcze raz przez właściwą osobę, a jeśli nie to jak ma
    > wyglądać owo upoważnienie(pełnomocnictwo).

    Podejrzewam, że można.
    Czyli jak nie dostarczysz upoważnienia to tamten druk powinien wylądować
    niezałatwiony.
    Dowiedz się w US.

  • 3. Data: 2005-03-29 20:06:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 29 Mar 2005 13:21:26 -0600, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    >Czyli jak nie dostarczysz upoważnienia to tamten druk powinien wylądować
    >niezałatwiony.
    Po uplywie wyznaczonego terminu przysla kolejne pismo ze w zwiazku z
    brakiem oplaty 15 zl uznano sprawe za niebyla :)
    No i dla glupich 15 zl wyslano 2 listy polecone. Ja mialem podobna
    sytuacje tylko chodzilo o 5 zl! :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum