  • 1. Data: 2002-02-27 14:01:35
    Temat: Urlop w DG
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    W kontekscie zadawanych na grupie pytan dotyczacych zawieszania DG
    przegladalam posiadane zrodla i nasunelo mi sie pytanie z tejze
    dziedziny. Sytuacja wyglada tak: malzonkowie prowadza wspolnie firme (
    nie maja pracownikow), nadchodzi okres wakacji, firma zostaje
    "zamknieta" (w sensie zamkniecia na klucz:)) a oni jada sobie na urlop
    np. na dwa tygodnie. Czy na ten okres maja obowiazek zglosic do US
    zawieszenie dzialalnosci? Bo takie sugestie odczytalam w Poradniku
    Podatnika. Cz zdarzylo sie komus, ze byl poszukiwany przez US w czasie
    wyjazdu wakacyjnego i co z tego moze wyniknac?
    ---------
    Graszka

  • 2. Data: 2002-02-27 14:54:36
    Temat: Re: Urlop w DG
    Od: "niuska" <j...@w...pl>

    a oni jada sobie na urlop
    > np. na dwa tygodnie. Czy na ten okres maja obowiazek zglosic do US
    > zawieszenie dzialalnosci?

    Ja zawieszenie przerabiam pod katem urlopu macierzynskiego. Szwagierka
    urodzila malenstwo i powstalo pytanie co z firma. Pani w US powiedziala, ze
    mimo, ze jest to oficjalny urlop macierzynski to trzeba firme zawiesic, no
    wiec bedziemy zawieszac.

    Justyna

  • 3. Data: 2002-02-27 17:37:19
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Feb 2002, Graszka wrote:

> [...]
    >+ Podatnika. Cz zdarzylo sie komus, ze byl poszukiwany przez US w czasie
    >+ wyjazdu wakacyjnego i co z tego moze wyniknac?

    [humor]
    "przecież prowadziliśmy rozmowy handlowe. Tak, przez dwa tygodnie"
    [humor stop]

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (który czasem naprawdę pracuje na wyjeździe przez kilka dni)

  • 4. Data: 2002-02-28 15:54:14
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    > [humor]
    > "przecie? prowadzili?my rozmowy handlowe. Tak, przez dwa tygodnie"
    > [humor stop]
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd
    > (który czasem naprawd? pracuje na wyje 1/4 dzie przez kilka dni)

    Co do rozmow z klientami to rzecz jasna sa i na urlopie. Klient musi
    czuc sie bezpiecznie i zawsze moze nas "scignac" (o ile jest zasieg), bo
    rozne historie moga mu sie w tym czasie wydarzyc (mam na mysli systemy
    komputerowe, ktore serwisujemy).
    Ale czy US (w osobach swoich przedstawicieli) ma poczucie humoru (w
    zwiazku z sugerowanym argumentem o rozmowach)? No i nadal nie wiem co z
    tym ew. zawieszeniem DG.
    Tym niemniej pozdrawiam
    -----------
    Graszka

  • 5. Data: 2002-03-01 22:23:08
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Feb 2002 16:54:14 +0100, Graszka <g...@w...pl> wrote:

    >Ale czy US (w osobach swoich przedstawicieli) ma poczucie humoru (w
    >zwiazku z sugerowanym argumentem o rozmowach)?

    Dlaczego humoru? Przecież mogli pojechać właśnie na trasę reklamową.
    Zależy jaka działalność.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)