  • Data: 2005-02-08 09:05:21
    Temat: Re: Urząd Skarbowy w Dębicy - jaja kwadratowe !!!
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 8 lut o godzinie 08:58, na pl.soc.prawo.podatki, du hast mich
    gefragt napisał(a):

    > ..."P:proszę tu mam deklarację z przybitą pieczęcią i stoi 3200. US: Pa
    > n dopisał to zero potem"

    Oj tak, zwłaszcza że z wyliczeń zawartych na deklaracji wynika że ma być
    jednak 3200 a nie 320 - to podatnik sobie dopisał .....

    > Gotfryd, wydziwiasz.

    Nie - wyjaśnia jak sobie zabezpieczać swoje interesy.

    BTW - ja uznaje że papier jet cierpliwy i wszystko przyjmie, a stemple i
    pieczątki dodają mu jeszcze powagi :)

    --
    Herbi
    08-02-2005 10:05:06