  • 1. Data: 2005-11-23 13:51:05
    Temat: Urzad skarbowy - kontrola a Allegro?!
    Od: "KK" <...@...com>

    Witam

    Do mojego znajomego zadzwonila dzis tajemnicza osoba podaja sie za
    kontrolera urzedu skarbowego
    Oswiadczyla mu ze przeglada jego aukcje na allegro (sprzed 2-3miesiecy) i
    pyta dlaczego nie widzi zaplaconego podatku za te produkty (nowe)...

    Moje pytanie - czy to mozliwe? Czy uznac ten telefon za autentyczny czy
    raczej czyjsc zart?
    Slyszalem o roznych akcjach US, ale tylko ze wysali pismo np. w 2005 roku z
    prosba (wezwanie) o wyjasnienie aukcji z roku 2002, 2003....

    Z gory dzieki za odpowiedz!

  • 2. Data: 2005-11-23 14:37:36
    Temat: Re: Urzad skarbowy - kontrola a Allegro?!
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a KK wklepał/a:

    > Do mojego znajomego zadzwonila dzis tajemnicza osoba podaja sie za
    > kontrolera urzedu skarbowego
    > Oswiadczyla mu ze przeglada jego aukcje na allegro (sprzed 2-3miesiecy) i

    przez telefon to sobie można pizzę zamówić...

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 3. Data: 2005-11-26 10:20:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Nov 2005, KK wrote:

    > Do mojego znajomego zadzwonila dzis tajemnicza osoba
    > podaja sie za kontrolera urzedu skarbowego

    ...do kontrolera nijak mi to nie przystaje.
    Jak już *kontroler* zaczyna akcję to zaczyna z grubej rury - numer
    legitymacji, numer kontroli itp., tak żeby *formalna* poprawność
    kontroli nie pozwalała jej podważyć.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-11-26 14:32:17
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "KK" <...@...com> napisał w wiadomości

    > Moje pytanie - czy to mozliwe? Czy uznac ten telefon za autentyczny czy
    > raczej czyjsc zart?

    Hehe. Żartowniś
    Gdyby kontroler znał taką "czystą" sprawę formalnie rozpocząłby procedurę
    pozyskania dodatku do swojej pensji