    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Usługa - jak wyliczyć zysk ?
    Date: Sun, 1 Jul 2007 11:55:00 +0200

    news:f66rc5$q9i$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > JA bym się zastanowił, czy aby w ten sposób dostajemy zysk, a nie
    > przychód. Bo usługa najczęściej jest związana z pewnymi kosztami. czy to
    > bezpośrednimi (materiały), czy pośrednimi (amortyzacja narzędzi i
    > urządzeń, koszty biura itd.

    Ja zalozylem - moze i nieslusznie, ale jednak - ze jest to usluga jedna z
    wielu swiadczonych przez firme, zatem upraszczajac mozna potraktowac zysk,
    jako oderwany od wszelkich kosztów (takze od skladki zdrowotnej) - na
    zasadzie takiej, ze jak wykona te usluge, to suma sumarum zarobi okolo 99,59
    zł wiecej, niz gdyby jej nie wykonal. (okolo, bo nastapi zaokraglenie
    podstawy wymiaru podatku, skladki, itp. - ale zokraglenie to ni ebedzie
    doyczyc tej jednej faktury ale sumy z calego miesiaca).

    Pozdrawiam
    SDD