  • 1. Data: 2008-02-28 09:46:01
    Temat: Utrzymanie roweru - odpis od podatku
    Od: martin <m...@g...com>

    Witam,

    Czy mogę odpisać sobie od podatku utrzymanie roweru (naprawy, części,
    smary) jeśli mam działalność gospodarczą? Z DG wiążą się częste
    podróże po mieście (ale nie jest to firma kurierska).

    dzięki,
    martin

  • 2. Data: 2008-02-28 10:07:04
    Temat: Re: Utrzymanie roweru - odpis od podatku
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "martin" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]

    >smary) jeśli mam działalność gospodarczą? Z DG wiążą się częste
    >podróże po mieście (ale nie jest to firma kurierska).

    Jeśli jeździsz na tym rowerze dla potrzeb DG i najlepiej TYLKO w tym celu,
    to raczej nie ma przeciwskazań.