  • Data: 2004-04-26 18:48:08
    Temat: Re: Uzywany komputer w DG raz jeszcze.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Apr 2004, bosz wrote:
    [...]
    >+ Wiem, ze rozum to slabe narzedzie
    >+ w sprawach podatkowych

    Mógłbym się zgodzić. Ale ty tegoż rozumu używasz do skutecznego
    podważenia własnej tezy :)

    >+ ale "na rozum" nabyty w drodze kupna powinien byc sprzet,
    >+ ktory kupiono W CELU DG, w roszadnym czasie przed zgloszeniem...

    Oj, przecież to dotyczy "zwykłych kosztów" !!
    A nabycie ST *nie jest* kosztem i owa zasada go NIE DOTYCZY !
    Ponieważ "rozliczenie ST" odbywa się w kilku, osobno opisanych
    krokach = to IMHO trzeba każdy krok *rozłącznie* rozpatrywać
    zgodnie z przepisami.

    >+ Nie wiem czy sa jakies na to orzecznictwa..

    ...jakby kto miał (najlepiej w inecie :)) to z chęcią poczytam :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)