    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT
    Date: Tue, 27 Jul 2004 11:38:34 +0200

    /slawek:c.n. pisze:

    > Za wyjątkiem kombinatorów nie płacących swoim dostawcom firmom jest ganc
    > pomada czy kupują od vatowca czy nievatowca o ile cena jest taka sama.

    Myli sie pan...

    firma nie placaca VAT to wlasnie "podejrzane przedsiewziecie".

    Owszem, jakies sprzatanie, jakies uslugi..
    ale jeslito ma byc handel, to ja dziekuje.

    Od firmy HANDLOWEJ ktora nie ma 40 000 obrotu,
    wole sie trzymac z daleka..
    Wystawia mi moze jeszcze jakis lewy rachunek
    na kradziony towar i bede mial klopoty..
    nie .. dziekuej..

    Boguslaw