  • 1. Data: 2004-02-24 10:25:23
    Temat: VAT-7
    Od: "AC" <a...@o...pl>

    czy ostatnia wersja deklaracji vatowskiej jest wersja 7, czy jakas nowa?

  • 2. Data: 2004-02-24 10:53:51
    Temat: Re: VAT-7
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    www.mf.gov.pl

  • 3. Data: 2004-02-24 11:01:01
    Od: "AC" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci

    > www.mf.gov.pl

    to ma byc odpowiedz czy podpowiedz?

    dalbym sobie glowe ucaic ze gdzies widzialem vat-7(8)
    na wesolej stronce jednak nie ma

  • 4. Data: 2004-02-24 11:37:43
    Od: "MK" <k...@o...pl>

    A czy są gdzieś formularze Pit 5L, Vat 7, które można wypełniać komputerowo
    i które podliczają same ??

    MK

  • 5. Data: 2004-02-24 11:42:51
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "MK" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A czy są gdzieś formularze Pit 5L, Vat 7, które można wypełniać
    komputerowo
    > i które podliczają same ??

    Niezmienne

    http://www.pity.pl/druki/

    Tomek

  • 6. Data: 2004-02-24 12:25:44
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    AC wrote:

    > Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci

    > to ma byc odpowiedz czy podpowiedz?
    >
    > dalbym sobie glowe ucaic ze gdzies widzialem vat-7(8)
    > na wesolej stronce jednak nie ma

    Mysle, ze jaknie ma, to minfin sam sobie winien,
    ze US dostaine VAT 7(7)

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-02-24 12:30:51
    Od: "MK" <k...@o...pl>

    Dzięki bardzo
    MK

  • 8. Data: 2004-02-25 13:41:28
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Mysle, ze jaknie ma, to minfin sam sobie winien,
    > ze US dostaine VAT 7(7)

    Phi, optymista. Złożysz na niewłaściwym druku, to tak jakbyś nie złożył.
    Powołuj się później na minfin :-/. Moim zdaniem, nie ma nowego VAT-7.

    Pzdr,
    BaLab

  • 9. Data: 2004-02-25 14:22:34
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    BaLab wrote:

> [...]
    >
    > Phi, optymista. Złożysz na niewłaściwym druku, to tak jakbyś nie złożył.
    > Powołuj się później na minfin :-/. Moim zdaniem, nie ma nowego VAT-7.

    zartujesz ... PRAWDA ?

    Moim tez nie ma nowego VAT-7 ale nawet gdyby byl "od zawsze"
    (choc wiem, ze to zaden argument) mozna bylo sklacac VAT na starych drukach
    o ile mialy odpowiednie ruryki przez pare miesiecy...

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-02-25 14:48:24
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik bosz napisał:

> [...]
    > (choc wiem, ze to zaden argument) mozna bylo sklacac VAT na starych drukach
    > o ile mialy odpowiednie ruryki przez pare miesiecy...

    Tu nie ma:
    http://www.ips-infor.com.pl/ofertab.htm#1Podatek VAT\Deklaracje
    więc nie ma ;-)

    --