  • Data: 2002-05-17 11:55:30
    Temat: Re: VAT-7 a najem
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:ac1ah7$46j$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > Jest tak.
    > Mam DG, osoba fizyczna KPiR, VAT
    > Wynajmuję mieszkanie na cele mieszkalne. Prywatnie, nie w związku z
    > działalnością.
    > Wpisywać przychody z najmu do deklaracji VAT-7 jako "przychody zwolnione"?

    nie wpisujesz bo masz przychody nie zwiazane z DG tylko z najmem,
    masz oddzielne zrodlo przychodu zwolnione od vat .

    przychody wpisujesz i tu jest moje pytanie-- na kt. udzielales pare dni temu
    odpowiedzi odpowiedzi
    czy po przekroczeniu 2727 zl jako dochody z najmu czy od razu bo z ulgi
    korzystasz w DG , niegdy tego nie wiem

    jacek