  • 1. Data: 2010-07-27 10:50:36
    Temat: VAT-7 bez papierka?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    czy nie istnieje jakiś sposób na przekazywanie VAT-7 mejlem, po prostu
    PDFa? Mogę nawet zapłacić za drukowanie, i tak taniej i wygodniej niż za
    polecony.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-07-27 11:28:29
    Temat: Re: VAT-7 bez papierka?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    dniu 27-07-2010 12:50, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Witam,
    >
    > czy nie istnieje jakiś sposób na przekazywanie VAT-7 mejlem, po prostu
    > PDFa? Mogę nawet zapłacić za drukowanie, i tak taniej i wygodniej niż za
    > polecony.

    Mejlem nie, ale:
    http://www.e-deklaracje.gov.pl/index.php?page=formul
    arze_lista_edek2&r=v

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2010-07-27 13:02:45
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

    > Mejlem nie, ale:
    > http://www.e-deklaracje.gov.pl/index.php?page=formul
    arze_lista_edek2&r=v

    do tego trzeba podpisu czy wysyla sie bez niczego jak PIT roczny ?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 4. Data: 2010-07-27 13:20:50
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 27-07-2010 15:02, Kotlet mielony pisze:

    arze_lista_edek2&r=v

    > do tego trzeba podpisu czy wysyla sie bez niczego jak PIT roczny ?

    Skąd ta niechęć do klikania? Do dwóch kliknięć...
    http://www.e-deklaracje.gov.pl/index.php?page=formul
    arze_zpk_edek2

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2010-07-27 13:53:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-27 13:28, Kviat pisze:
    > Mejlem nie, ale:
    > http://www.e-deklaracje.gov.pl/index.php?page=formul
    arze_lista_edek2&r=v

    Średnia radość. Raz, że podpis potrzebny, a dwa, że jak mam wklepywać
    wszystko ręcznie, to mi się nie chce. Szybciej druknąć i przy okazji
    podrzucić komuś, żeby nadał na poczcie :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-07-27 14:11:34
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    arze_lista_edek2&r=v

    > Średnia radość. Raz, że podpis potrzebny, a dwa, że jak mam wklepywać
    > wszystko ręcznie, to mi się nie chce. Szybciej druknąć i przy okazji
    > podrzucić komuś, żeby nadał na poczcie :D

    No ale przecież miało być "bez papierka", a nie bez podpisu.
    Jest? Jest ;)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2010-07-27 14:16:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-27 16:11, Kviat pisze:
    > No ale przecież miało być "bez papierka", a nie bez podpisu.
    > Jest? Jest ;)

    Ale wymaga przeklepywania, średnia radość.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-07-27 18:32:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek w <news:i2mpn4$uno$2@news.onet.pl>:

    > Ale wymaga przeklepywania, średnia radość.

    Tristan, toż, że korzystasz z /bylejakiego/ programu to jest wyłącznie Twój
    problem ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]