  • 1. Data: 2010-07-26 07:22:32
    Temat: Jaki jest VAT na wodę święconą?
    Od: "Zbigniew" <z...@g...com>

    Bo mam tego większą ilość i nie wim jak to rozliczyć.

  • 2. Data: 2010-07-26 07:27:21
    Temat: Re: Jaki jest VAT na wodę święconą?
    Od: <s...@a...pl>

    > Bo mam tego większą ilość i nie wim jak to rozliczyć.

    7%. W składzie ta woda jest taka sama jak każda inna.

  • 3. Data: 2010-07-26 08:04:36
    Od: "Zbigniew" <z...@g...com>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > 7%. W składzie ta woda jest taka sama jak każda inna.

    Nie no, przecież ta woda nie jest taka sama jak zwykła, inaczej to by było oszustwo.
    Skoro jest inna to mamy wartość dodaną dla obliczenia VAT.

  • 4. Data: 2010-07-26 08:08:09
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-07-26 10:04, Zbigniew wrote:
    > Nie no, przecież ta woda nie jest taka sama jak zwykła, inaczej to by było
    oszustwo. Skoro jest inna to mamy wartość dodaną dla obliczenia VAT.

    Parę wątków temu było o cudzie prawdziwym.
    Tak więc ten chyba już nie poleci.

    Piotrek

  • 5. Data: 2010-07-26 08:15:39
    Od: "Zbigniew" <z...@g...com>

    To może ja wyślę list do US i zapytam ich o ten VAT?

  • 6. Data: 2010-07-26 08:45:40
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 26-07-2010 10:15, Zbigniew pisze:
    > To może ja wyślę list do US i zapytam ich o ten VAT?

    Raczej do GUS o nr PKWIU

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

  • 7. Data: 2010-07-26 09:54:43
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Zbigniew" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    Bo mam tego większą ilość i nie wim jak to rozliczyć.

    Stawka "co laska" zwyczajowo 100zł/l

  • 8. Data: 2010-07-26 11:07:11
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 26-07-2010 10:04, Zbigniew pisze:

> [...]
    >>
    > Nie no, przecież ta woda nie jest taka sama jak zwykła, inaczej to by
    > było oszustwo. Skoro jest inna to mamy wartość dodaną dla obliczenia

    A co na te niewiadomego pochodzenia dodatki SANEPID???

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2010-07-26 16:00:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m wrote:

    > Użytkownik "Zbigniew" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    > Bo mam tego większą ilość i nie wim jak to rozliczyć.
    >
    > Stawka "co laska" zwyczajowo 100zł/l

    zwyczajowo to raczej jest wystawiona i możesz sobie wziąć ile chcesz.

  • 10. Data: 2010-07-27 06:33:14

    > zwyczajowo to raczej jest wystawiona i możesz sobie wziąć ile chcesz.

    Czyli fiskus za darowiznę może zażyczyć sobie dolę "po uważaniu"