  • 1. Data: 2010-07-22 09:26:10
    Temat: Ryczałt ewidencjonowany
    Od: spp <s...@o...pl>

    Niestety, ta dyscyplina sportu jest ni nieznana, więc pytanie pewnie
    łatwe ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi:
    czy dla usług oznaczonym nr PKD (i PKWiU) 92.62.13 można stosować tę
    formę opodatkowania czy też raczej ogólne zasady?
    Oczywiście jeżeli tak to wg której ze stawek?

    --
    spp

  • 2. Data: 2010-07-22 19:06:03
    Temat: Re: Ryczałt ewidencjonowany
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 22-07-2010 11:26, spp pisze:
> [...]
    > formę opodatkowania czy też raczej ogólne zasady?
    > Oczywiście jeżeli tak to wg której ze stawek?

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,13,13,710,24
    207,20100520,wykaz-uslug-ktorych-swiadczenie-wylacza
    .html

    --
    Adam

  • 3. Data: 2010-07-22 19:31:36
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-22 21:06, elephanto pisze:

    > http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,13,13,710,24
    207,20100520,wykaz-uslug-ktorych-swiadczenie-wylacza
    .html

    Dziękuję - jaśniej nie można.

    Pozdrawiam.

    --
    spp

  • 4. Data: 2010-07-24 10:48:35
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    spp pisze:

    207,20100520,wykaz-uslug-ktorych-swiadczenie-wylacza
    .html

    > Dziękuję - jaśniej nie można.

    Miejmy nadzieję, że to Cię nie zatopi :)

    Pzdr
    Ranger

  • 5. Data: 2010-07-26 06:11:50
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-24 12:48, Ranger pisze:

    >>> http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,13,13,710,24
    207,20100520,wykaz-uslug-ktorych-swiadczenie-wylacza
    .html

    > Miejmy nadzieję, że to Cię nie zatopi :)

    Nie, staram się być mądry przed szkodą. :)

    --
    spp