  • 11. Data: 2012-10-18 18:35:16
    Temat: Re: VAT-7 przez internet bez e-podpisu
    Od: <1...@9...183516.invalid> (Tom N)

    Wojciech Bancer w
    <news:slrnk7vumk.mt4.proteus@pl-test.org>:

    > On 2012-10-18, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > [...]

    > Próbowałeś przez aplikację e-Deklaracje Desktop?

    Ja próbowałem (nie wysłałem, bo na odszukanie odpowiednie kwoty za 2010 jest
    jeszcze trochu czasu :D) i wygląda, że działa, ba nawet mi dane w pierwszych
    sekcjach powypełniało na podstawie składanych wcześniej pitów rocznych
    (znaczy się pobranych UPO, bo wysyłałem z programu PITy OIDP)

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2012-10-19 11:43:48

    Thu, 18 Oct 2012 14:49:24 +0200, w <s...@p...org>,
    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(-a):

    > On 2012-10-18, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Próbowałeś przez aplikację e-Deklaracje Desktop?
    > ZTCP to wtyczka Adobe jest do podpisywanych dokumentów.

    Nie, ale w końcu kliknąłem w Rozszerzone (czy jakoś tak) w oknie Adobe i
    poszło. UPO otrzymałem.