  • 1. Data: 2012-10-15 19:35:20
    Temat: odliczenie VAT od np fiat doblo w 2012 i 2013 roku ?
    Od: z <z...@w...pl>

    Czy dobrze rozumiem iż kupując auto o ładowności pow 500kg będzie
    możliwość odliczenia pełnego Vatu?

    http://www.vat.pl/auto_a_odliczenie_vat_2013_samocho
    d_a_vat_7099.php

    i to bez kratki?

    http://www.vat.pl/samochody_z_kratka_samochod_a_vat_
    4889.php

    dziękuję za podpowiedź
    z.

  • 2. Data: 2012-10-16 11:32:39
    Od: Przemysław Backiel <p...@b...NIE.com.pl>

    W dniu 2012-10-15 19:35, z pisze:

    > Czy dobrze rozumiem iż kupując auto o ładowności pow 500kg będzie
> [...]

    no kto by pomyslał :)

    --
    icek

  • 3. Data: 2012-10-16 15:10:25
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Przemysław Backiel pisze:

    d_a_vat_7099.php
    4889.php

    > no kto by pomyslał :)

    a patrzyłeś na daty obydwu artykułów:

    > data utworzenia: 2010-12-23
    > data modyfikacji: 2012-04-10

    > data utworzenia: 2009-04-23
    > data modyfikacji: 2012-04-10

    To są zasady, jakie miały obowiązywać w momencie wejścia przepisów
    "przejściowych", i opisywały to, co będzie po dwóch latach, jak te
    przepisy "przejściowe" przestaną obowiązywać. Nie liczyłbym na to, że
    nasz kochany minister R. czegoś jednak nie wymodzi.

    andy_nek

  • 4. Data: 2012-10-16 20:23:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Oct 2012, Andrzej Kłos wrote:

    d_a_vat_7099.php
    >>> http://www.vat.pl/samochody_z_kratka_samochod_a_vat_
    4889.php

    [...]
> [...]
    > "przejściowe" przestaną obowiązywać. Nie liczyłbym na to, że nasz kochany

    Pamięta ktoś, czy okres tej "przejściówki" pokrywa się z okresem na który
    polski rząd dostał zezwolenie na naruszanie dyrektywy o VAT?
    Jeśli tak, to pewnie będzie musiał dostać zgodę z Brukseli.
    Inna sprawa, że "w warukach kryzysu" pewnie będzie to łatwiejsze :]

    BTW: w którymś momencie "w mediach" słyszałem o pomyśle opodatkowania
    ryczałtem używania przez pracowników (dla celów pozasłużbowych).
    Ciekawe czy dla DG też zastosują.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2012-10-16 21:38:06
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > BTW: w którymś momencie "w mediach" słyszałem o pomyśle opodatkowania
    > ryczałtem używania przez pracowników (dla celów pozasłużbowych).
    > Ciekawe czy dla DG też zastosują.
    Ale wtedy nie będzie już chyba argumentu na nieodliczanie VAT od paliwa
    przez tych złodzi... ups! przedsiębiorców? :->

    Maciek