  • Data: 2004-01-26 15:09:35
    Temat: Re: VAT DO ZWROTU
    Od: "daanuta" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze pan wykazywac vat do zwrotu tylko z deklaracji ktore sa w rejestrze
    vat
    > za miesiac grudzien. Czyli jezeli nie zaplacilem faktury za maj to jej
    > zaplacenei w styczniu 2004 nic mi nie daje i nie daje mi mozliwosci
    zadania
    > vat do zwrotu.

    bzdura
    istotnym tylko aby kwota podatku naliczonego z deklaracji grudniowej, byla
    zaplacona do wysokosci zwrotu
    jak wczesniej wspomnialam zliczmy tylko f-ry zaplacone w calosci (mialam
    przypadek ze robiono mi problemy gdy zaplata byla nizsza o 2 zl niz f-ra)
    jesli vat z przeniesienia sprawa sie rozmywa i wykazac zaplaty za f-ry z
    ktorych wynika kwota vat do przeniesienia z listopada

    dana