    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [VAT-NIP UE] Bede narzekal...
    Date: Fri, 22 Oct 2004 16:03:01 +0000 (UTC)

    > Nie wiem czy to w Europie było, w każdym razie w którymś kraju nie
    > było różnicy między oryginałem a kopią faktury. No a domaganie się

    No bo jaka jest różnica? To jedno słówko? To też jakiś kretyński odpał,
    bo w czym gorsza jest kopia od oryginału? Dokładnie ten sam dokument,
    tyle że jeden musi być u sprzedawcy, a drugi u odbiorcy.

    Przypomina mi się odprawa celna jakiejś paczki z Malezji, do której była
    faktura, na której jakiś żółtek przystawił czerwoną pieczątkę 'COPY' czy
    'DUPLICATE' (a oprócz tego niebieski podpis, niebieska pieczątka, itd.). Dla
    celników to nie był oryginał. Żółtki przysłali faksem to samo, ale bez słowa
    'COPY'. To już był oryginał.

    P.