  • Data: 2002-06-21 18:37:40
    Temat: Re: VAT - R
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Jun 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:
    [...]
    >+ > To jest rejestracja ? (bo nie pamiętam !)
    >+ >
    >+ > >+ do Urzedu skarbowego czy gdzies indziej.
    >+ >
    >+ > Gdzieś indziej - w UM ! Z kwitkiem już do US... !
    >+ >
    >+ > >+ Moze ktos jest z okolic Opola i wie
    >+ >
    >+ > Och, lokalne obyczaje....
    [...]
    >+ Godfryd, jaja sobie robisz? ;-)

    Z "lokalnych obyczajów" ? - przeciez widać :)

    >+ O co tu chodzi? Druk VAT-R to wybór zwolnienia z VAT.

    No to przepraszam, bo nie pamiętam który jest który (jakim
    się wybiera niezwolnienie z VAT !).
    Natomiast jeśli chodzi o opłatę "za wpisanie w VAT" - to pisałem
    poważnie, płaci się w UM (a nie US). Pewnie z racji przepisów
    przychód nalezy się gminie, a nie państwu :)

    Pozdrowienia, Gotfryd