  • Data: 2004-12-16 07:42:13
    Temat: Re: VAT-R
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Scout wrote:

    > Jeśli jesteś podatnikiem VAT i skaładaleś rezygnację ze zwolnienia,
    > VATR rejestracyjny to mimo że zmiania ci się profil działalności
    > gospodarczej to jeśli chcesz być nadal Vatowcem nadal nim jesteś i nie
    > musisz aktualizować zmiany profilu działalności gdyż nie ma takiej
    > opcji w VATR. W/g mnie nie musisz składac aktualizacji na VATR

    Problem w tym, że nigdy nie składałem rezygnacji ze zwolnienia bo
    działalność, którą prowadziłem nie pozwalała na zwolnienie. Teraz ta
    działalność się właśnie zmienia. I z ustawy wynika jasno, że będę
    zwolniony. Niedawno w "Rzeczypospolitej" był artykuł, z którym się
    zgadzam i z którego wynika że muszę złożyć ten VAT-R aby w tej sytuacji
    ze zwolnienia zrezygnować.
    Nie wiem tylko co mam wpisać w poszczególne rubryki (patrz oryginalny
    post)