  • 1. Data: 2004-04-13 11:28:28
    Temat: Re: VAT-UE - a jak nie zdążą?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    BaLab wrote:

> [...]
    > moim
    > urzędzie VAT-R i VAT-R/UE. Na moje pytanie, czy mogę spodziewać się
    > decyzji przed 1 maja, usłyszałem: "Na pewno nie". I parę informacji, że
    > ministerstwo wie, że się nie da, ale udaje, że się da.
    > Stąd moje pytanie:
    > Czy jeśli nie dostanę na czas decyzji w sprawie nadania NIP-UE, i nie
    > zrealizuję przez to kontraktu wartego 20 tys. zł mogę kogoś pozwać i kogo?
    > Ministra finansów? Powie, że to ustawodawca nawalił. Marszałka Sejmu?
    > Przewodniczącego komisji finansów? A może Skarb Państwa? Kto odpowiada

    Jestem przekonany, ze poslowie w razie czego przeglosuja... ze TY.

    Boguslaw

  • 2. Data: 2004-04-13 11:56:57
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    fart wrote:

    [...]

    > BOGUSŁAW za tą odpowiedź powinieneś dostać literacką nagrodę nobla.
    >
    > już ją puszczam dalej, nie naruszając praw autorskich
    >
    > pozdrawiam
    > fart
    Czemu od razu Nobla.. za taki maly utwor ?

    Ale autorstwa mysli, ze w razie zego poslowie sa zdolni do toego by nas
    obwinic za ich bledy i zawrzec t w stosownej ustawie sie nie wypieram..

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-04-13 12:30:44
    Od: "fart" <a...@w...pl>

  • 5. Data: 2004-04-13 13:14:20
    Od: buubbaaaaa <1...@w...pl************************************>

> [...]
    > przed 1 maja, usłyszałem: "Na pewno nie". I parę informacji, że ministerstwo
    > wie, że się nie da, ale udaje, że się da.

    podobno proces rejestracji w EU trwa nawet do 2 miesiecy...
    moj urzad do dzis myslal ze wystarczy przyjac, zarejestrowac i w ciagu 3
    dni wydac potwierdzenie ( bo to ono jest najwazniejsze )

    a dzis dostali dyrektywe ( wcale nie szostą ) ze musza slac do KEP i
    dlatego proces sie wydluzyl znienacka

    moze te 2 miesiace sa przesadzone, ale ze zrodel mocno zblizonych do
    rzadowych slyszalem ze rejestracja maja sie zajmowac 3 ( trzy ) panienki
    gdziestam...

    kur&^%$^&$^&$$&$^&$^&

    kto zyw niech uruchamia dojscia jak najwyzej.... nawet do samego pana
    boga leppera ;))

    pozdr
    buubbbaaaa

  • 6. Data: 2004-04-13 13:46:57
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "buubbaaaaa" <1...@w...pl************************************>
    napisał w wiadomości news:c5gpdn$r26$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > kto zyw niech uruchamia dojscia jak najwyzej.... nawet do samego pana
    > boga leppera ;))

    He, he... liczyłem, że już więcej nie będę SAD-ów wypełniał. A tu się
    okazuje, że przed pierwszym maja trzeba zrobić zapasy, jak na wojnę. Ciekawe
    jak będą wyglądały przejscia graniczne 30 kwietnia :-(((.

    Pzdr,
    BaLab

  • 7. Data: 2004-04-13 15:35:19
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    BaLab <b...@p...com> wrote:
    > Czy jeśli nie dostanę na czas decyzji w sprawie nadania NIP-UE, i nie
    > zrealizuję przez to kontraktu wartego 20 tys. zł mogę kogoś pozwać i kogo?

    Zrealizujesz, tylko będziesz z tych 20 tys. musiał oddać państwu 18%
    (tzn. VAT). Bo Twój odbiorca swój lokalny VAT i tak zapłaci w obu
    przypadkach, a jedyna różnica, to to, że bez VAT ID będziesz musiał
    zapłacić polskie 22% również. W sumie to wychodzi budżetowi na plus, więc
    może oni celowo opóźniają rejestrację?

    P.

  • 8. Data: 2004-04-13 16:36:47
    Od: "ewka" <o...@p...onet.pl>

    > Kto odpowiada
    > (materialnie) za ten bałagan?

    sprawa oczywista....
    urzędnik z twojego US-u, który nie wykazała należytej staranności, żeby
    prawidłowo i szybko załatwić tę sprawę!
    GDZIE JEST JAWOROWICZ???!!!!!

  • 9. Data: 2004-04-13 18:12:39
    Od: "-ZED-" <w...@w...polbox.com>

    Hej!

    "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Jestem przekonany, ze poslowie w razie czego przeglosuja... ze TY.

    I to za cały. Bez jakichkolwiek limitów. ;-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Gdy występowała w Warszawie w 1964 r., zaprzyjaźniła się ze Zbigniewem

  • 10. Data: 2004-04-13 18:40:52
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/13/2004 1:28 PM, bosz wrote:

    > Jestem przekonany, ze poslowie w razie czego przeglosuja... ze TY.

    To, co potrzebne już jest przegłosowane np. ustawa KS.

    Płatnik unijny nie znajdując w systemie swego kontrahenta jako płatnika
    VAT wystawi fakturę naliczając ów jakże szlachetny i sprawiedliwy
    podatek, a Ty go załacisz i nie będziesz mógł/mogła odliczyć.

    Może będzie tak, może inaczej - nikto nie znajet, kto kawo jebiot.
    Żiźń eto kak jobat' tigra - i smieszno i straszno.

    Pzdr: Catbert