  • 1. Data: 2004-04-13 10:49:48
    Temat: Re: Zakupy zwiazane z leasingowanym samochodem
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    MK wrote:

    [...]

    > Jak pamietam "normalnie" to dla kazdego zakupu nalezy udowodnic, ze
    > byl
    > on niezbedny do uzyskania (powiekszenia) jakiegos tam przychodu.

    nie niezbedny a ponniesiony "w celu"...

    Boguslaw

  • 2. Data: 2004-04-13 11:30:12
    Temat: Zakupy zwiazane z leasingowanym samochodem
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    Witam,

    DG, VAT, KPiR.

    Mam pytanie natury ogolnej odnosnie zakupow zwiazanych z leasingowanym
    samochodem. Czy jest jasno okreslone jakie to zakupy, stanowiace de facto
    dodatkowe wyposazenie samochodu, moga byc zakwestionowane jako KUP przez US?
    Pare przykladow to:
    - klimatyzacja
    - radio samochodowe
    - przyciemniane szyby
    - felgi aluminiowe
    - bagaznik samochodowy

    Jak pamietam "normalnie" to dla kazdego zakupu nalezy udowodnic, ze byl
    on niezbedny do uzyskania (powiekszenia) jakiegos tam przychodu. Ale w
    przypadku samochodu, to juz udowodnilismy wczesniej, wiec wszelkie nastepne
    zakupy (powiekszajace jego wartosc?) podpadaja pod tenze sam "dowod"? Prosze
    wskazac blad w tym rozumowaniu ...

    pozdrawiam,
    MK.