  • 11. Data: 2004-04-13 21:10:41
    Temat: Re: VAT-UE - a jak nie zdążą?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Apr 2004, fart wrote:
    [...]
    >+ już ją puszczam dalej, nie naruszając praw autorskich

    Upewnię się: prhn ? Dobrze by było, bo ostatnio mało podatków
    tam widać :] ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2004-04-13 21:15:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Apr 2004, BaLab wrote:
    >+ urzędzie VAT-R i VAT-R/UE. Na moje pytanie, czy mogę spodziewać się decyzji
    >+ przed 1 maja, usłyszałem: "Na pewno nie".

    Tak wKF: w którejś gazecie widziałem komentarz, że dopóki nie ma
    problemu "wiarygodności" :] (to jakiś optymista pisał :>) to
    można ryzykować w ciemno - no bo deklarację za maj będzie się
    składało dopiero 25 czerwca i ważne żeby wtedy dane były 'poprawne'.
    Mi się logika wywodu nie podobała, ale cóż...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)