  • 1. Data: 2002-12-05 18:51:22
    Temat: VAT a środki trwałe
    Od: "Bogdan Al." <b...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich. Mam takie pytanko. Nowo otwarta firma zakupuje środek
    trwały w miesiacu listopadzie. Nie rozpoczyna on jeszcze pracy więc się go
    nie amortyzuje. Ale co jest z VAT-em. Czy można wykazać go w deklaracji jako
    do zwrtou, jeśli w miesiącu zakupu tego środka nie było żadnej sprzedaży?
    Pozdrawiam
    Bogdan Al.

  • 2. Data: 2002-12-06 00:02:18
    Temat: Re: VAT a środki trwałe
    Od: "Lora" <l...@i...pl>

    oczywiscie. wykazujesz go w deklaracji w kolumnie powyżej pozycji 53 dotyczą
    cej zakupów(nie mam deklaracji przed sobą) kwota netto i vat, ale w następne
    j deklaracji przepisuje sie go jeszcze wyżej do towarów nierozliczonych - w
    odpowiednia rubrykę śr. trwałych. I w momencie kiedy nastąpi 1 sprzedaż - ro
    zliczamy ten vat.
    jesli to pana interesuje - jutro podam konkretne pozycje deklaracji Vat 7
    pozdrawiam
    Lora

  • 3. Data: 2002-12-06 14:30:04
    Od: "Jacek" <J...@b...com.pl>

    mysle ze ten vat mozesz wykazac do zwrotu od razu w pierwszej deklaracji

    jacek