  • 1. Data: 2002-12-05 13:16:54
    Temat: Nie wypłacone wynagrodzenia w pełnej księgowości
    Od: "Przemek" <j...@p...onet.pl>

    Proszę o pomoc w następującej sprawie:

    Moja firma od dwóch miesięcy opóźnia się z wypłatami wynagrodzeń.
    W związku z tym za 10/2002 i 11/2002 deklaracje ZUS były zerowe,
    a Pit 4 nie był złożony (podatek nie występował)

    Jak prawidłowo zaksięgować listy płac za te miesiące ?????????

  • 2. Data: 2002-12-05 15:16:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Przemek napisał:
> [...]
    > a Pit 4 nie był złożony (podatek nie występował)
    >
    > Jak prawidłowo zaksięgować listy płac za te miesiące ?????????

    Pełna księgowość? - W koszty w miesiącu którego dotyczą i zobowiazania
    wobec pracowników sobie wiszą na 232 czy gdzie tam je trzymacie.

    KPiR? Kasowa - czekać aż będzie wypłacone
    Memoriałowa - jak w pełnej księgowości tylko nie ma rozrachunków.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-12-05 15:59:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Moja firma od dwóch miesięcy opóźnia się z wypłatami wynagrodzeń.
    > W związku z tym za 10/2002 i 11/2002 deklaracje ZUS były zerowe,
    > a Pit 4 nie był złożony (podatek nie występował)

    Co to znaczy były zerowe?
    Zmieniły się umowy o pracę na stawkę zero?

  • 4. Data: 2002-12-06 08:14:30
    Od: "Przemek" <j...@p...onet.pl>

    > Co to znaczy były zerowe?
    > Zmieniły się umowy o pracę na stawkę zero?

    To znaczy, że w miesiącu nie było żadnej wypłaty wynagrodzeń !!!
    Jeśli nie ma wypłaty nie nalicza się ZUS-u

  • 5. Data: 2002-12-06 08:16:59
    Od: "Przemek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > KPiR? Kasowa - czekać aż będzie wypłacone
    > Memoriałowa - jak w pełnej księgowości tylko nie ma rozrachunków.

    Na koncie po zaksięgowaniu listy płac mam należności z tytułu składek
    w pełnej wysokości, a na deklaracjach wykazane są tylko składki od
    faktycznie wypłaconego wynagrodzenia.

  • 6. Data: 2002-12-06 11:12:16
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Dec 2002, Przemek wrote:
    [...]
> [...]
    >+ To znaczy, że w miesiącu nie było żadnej wypłaty wynagrodzeń !!!
    >+ Jeśli nie ma wypłaty nie nalicza się ZUS-u

    ??
    Mógłby ktoś potwierdzić ? Kiedy jeszcze pracowałem to w firmie (PK)
    ZUS AFAIK naliczano, mimo że wypłaty "nabierały poślizgu" !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-12-06 12:21:41
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Dec 2002, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    [...wybaczcie że do siebie...]
> [...]
    >+ Mógłby ktoś potwierdzić ? Kiedy jeszcze pracowałem to w firmie (PK)
    >+ ZUS AFAIK naliczano, mimo że wypłaty "nabierały poślizgu" !

    ...a taki przykład jest tu:
    http://www.rp.pl/dodatki/firma_c_020903/firma_c_a_5.
    html#1

    (oczywiście rzucił się w oczy w związku z amortyzacją
    okresowo nieużywanego ŚT :))

    Pozdrowienia, Gotfryd