  • 1. Data: 2002-12-05 13:11:50
    Temat: Komputer raz jeszcze...
    Od: "Tarka" <r...@N...pl>

    Witajcie,
    przeszukalem archiwum, cos juz wiem, ale jakos nie do konca...
    Mam komputer prywatny, teraz kupilem do niego klawiature, ktorej chce
    odpisac VAT i wrzucic do kosztow.
    Musze najpierw wrzucic komputer w srodki trwale, czy moge po kolei
    kompletowac komputer do firmy (DG) zaczynajac od klawiatury? Jak mam wrzucic
    prywatny to jak go wycenic? Wartosc rynkowa biezaca czy z faktur jak go
    kupowalem (z rok temu)?
    Sorki, ze znow o tym samym, ale jakos nie moge tego namierzyc, a aprawa
    wydaje sie prosta ( oczywiscie dla specow;)
    Dzieki
    Tarka