  • Data: 2005-02-22 18:11:11
    Temat: Re: VAT czy PCC???
    Od: "Piotr 'Kazimierz' Kuźmiak" <u...@a...netusun> szukaj wiadomości tego autora

    news:Pine.WNT.4.60.0502162238190.620@athlon...
    > Odwróćmy wobec tego kota ogonem :)
    > Klub jest "jednostką", musi rozliczać "jakoś" majątek - albo CIT
    > albo CIT uproszczony, jakby nie patrzeć - księgowość musi być.
    > Skoro sprzedaje blaszaka - musi mieć do niego "tytuł prawny".
    > Czym mógł być ów blaszak jeśli nie ST ?
    > Mi się nasuwa "towar handlowy" ale nie odważę się zaproponować ;) !

    Od razu powiem, ze nie za bardzo znam sie na CITcie
    Ale wydaje mi sie ze jesli rzecz ma wartosc ponizej 3500 PLN to nie jest
    srodkiem trwałym. Dobrze rozumuje?
    Poza tym dlaczego nie towar handlowy? Przeciez mogli go kupic do dalszej
    odsprzedazy dzialajac poza swoim zwyklym zakresem dzialalnosci i wtedy jako
    rzecz nieprzeznaczona na potrzeby jednostki nie jest on srodkiem trwałym.
    --
    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856