  • 1. Data: 2002-06-03 07:36:17
    Temat: VAT i miejsce postojowe
    Od: R...@a...waw.pl (Renata Gołębiowska)

    Czy w oparciu o poniższe informacje

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_011120/p
    rawo/prawo_a_6.html
    http://www.hetman.com.pl/wiedza/wiedziec25.html
    http://www.polski-zarzadca.pl/prawo/dzu80p903.htm

    mogę odzyskać zapłacony podatek VAT za miejsce postojowe? Czy są jakieś
    ograniczenia, wyłączenia czy inne pułapki?

    Renata

  • 2. Data: 2002-06-05 21:42:12
    Temat: Re: VAT i miejsce postojowe
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    nie ma ograniczeń

    jacek

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnafm73g.dip.Renata.Golebiowska@210-moo-4.acn
    .waw.pl...

  • 3. Data: 2002-06-06 05:48:35
    Od: R...@a...waw.pl (Renata Gołębiowska)

    On Wed, 5 Jun 2002 23:42:12 +0200, jacek <k...@p...onet.pl> wrote:
    >nie ma ograniczeń

    A jeśli są dwie oddzielne umowy jedna na mieszkanie, druga na miejsce
    postojowe?
    I czy spółdzielnia miałaby jakiś interes w tym, aby nie chcieć wystąpić o
    zwrot VATu?

    Renata

  • 4. Data: 2002-06-06 06:09:34
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    jesli dostajesz FA VAT za miejsce [parkingowe samochodu firmowego to nie ma
    problemu z vat

    spoldzielnia nie ma zadnego interesu w tym abys nie odliczala sobie vat-u ,
    jesli mozna powinnas to robic

    jacek

  • 5. Data: 2002-06-06 06:39:26
    Od: R...@a...waw.pl (Renata Gołębiowska)

    On Thu, 6 Jun 2002 08:09:34 +0200, jacek <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >problemu z vat
    >
    >spoldzielnia nie ma zadnego interesu w tym abys nie odliczala sobie vat-u ,

    Chyba się trochę nie zrozumieliśmy. Nie mam firmowego samochodu i nie chcę
    sobie odliczyć VAT. Chcę dostać zwrot VATu, ponieważ w świetle orzeczenia
    NSA na garaż, jako na lokal przynależny, obowiązuje zerowa stawka VAT. I
    moje pytanie to, jak to wygląda w przypadku dwóch oddzielnych umów na
    mieszkanie i na miejsce postojowe.

    Renata