  • Data: 2005-01-04 12:54:48
    Temat: Re: VAT od sam.os.
    Od: bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Mon, 3 Jan 2005, bo wrote:
    > [...]
    >
    > Już. Masz rok 2005.
    > Załóżmy na początek że w 2004 stosowałeś proporcję 60% i to
    > była *właściwa* proporcja.
    > Z samochodu o WP 50 kzł nabytego po 1.V.2004 odliczyłeś 60%
    > połowy VAT - czyli 3 300 z. - dobrze liczę ?

    Po przeczytaniu polowy, uzupelnieniu (odswiezeniu)
    wiedzy fragmentami ustawy
    dochodze downiosku ze tak w skrocie chodzilo ci o to,
    ze sprzedarz samochodu popsuje Ci proporcje w tym roku,
    w ktoryum go sprzedasz dla wszystkich "kosztow ogolnych",
    i na nastepne 4 lata przy zakupie ST na cele "ogolne".
    A "zepsucie proporcji" bedzie skutkowalo
    korekta naliczonego "do odlizcenia" VAT od tych zakupow.

    Pozdrawiam
    (i dziekuje)

    Boguslaw