  • Data: 2005-12-06 08:46:55
    Temat: Re: VAt w gastronomii
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-12-2005 21:08, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ...tak czystej ciekawości: chodzi o *swiadczoną* usługę gastronomiczną ?
    > Bo w przypadku pośrednictwa (wliczenia czyjejś usługi) dla gastronomii
    > jest pułapka - ktoś już opisywał że w nią wpadł.
    > Chodzi o art. 88.1.4 ustawy :)

    ale widziałam na własne oka wyrok sądu, w którym była mowa, że jeżeli
    służy to dalszej odsprzedaży w ramach prowadzonej działalności
    gospodarczej ( chodziło o zakup usług cateringowych przez hotel, który
    oferował noclegi ze śniadaniem), to VAT jest do odliczenia (bo zakładam,
    że chodzi o to, że zgodnie z tym art.VAT od tych usług jest nieodliczalny)