  • 1. Data: 2004-12-21 12:16:59
    Temat: Vat 0% dla szkół na sprzęt komputerowy - Ustawa
    Od: "agmar" <b...@a...net>

    Czy zna ktoś może numer dziennika ustaw gdzie opisane są warunki sprzedaży
    sprzętu komputerowego z 0% VAT-em dla szkół. Czy zasady są takie same jak
    było wcześniej w przypadku 3%. ?

    Pozdrawiam

    Marcin C.

  • 2. Data: 2004-12-21 19:46:46
    Temat: Re: Vat 0% dla szkół na sprzęt komputerowy - Ustawa
    Od: alterNative <c...@g...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik agmar napisał(a):
> [...]
    > sprzętu komputerowego z 0% VAT-em dla szkół. Czy zasady są takie same jak

    Spróbuj najpierw tutaj:

    http://ag.bocznica.org/

    ale jakby tam nie było....

    ;)

    USTAWA
    z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług

    Dz. U. z dnia 5 kwietnia 2004 r. Nr 54, poz. 535

    Art. 43.1.13

    Art. 83.1.26

    Załącznik nr 8

    Jacek (AlterNative)

  • 3. Data: 2004-12-23 22:08:22
    Od: "agmar" <b...@a...net>

    nie jest to takie śmieszne bo umiem się posługiwać google.

    Jak jestes taki cwany to znajdz to na googlach i podaj link do strony.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2004-12-23 23:24:59
    Od: "LuK" <l...@u...TO.o2.pl>

    > nie jest to takie śmieszne bo umiem się posługiwać google.
    >
    > Jak jestes taki cwany to znajdz to na googlach i podaj link do strony.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin

    kilka dni temu szukalem ;) Razem z zamowieniem potrzebne jest zaswiadczenie
    z urzedu nadzorujacego dana placowke. (urzad miasta, gminy, starostwo)
    Pozniej kopie zaswiadczenia dolaczasz do deklaracji vat.
    Gdzies mam zapisane kawalek ustawy ,jak chcesz daj maila to ci podesle

    pozdrawiam
    luk

  • 5. Data: 2004-12-23 23:38:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Dec 2004, agmar wrote:

    >+ nie jest to takie śmieszne bo umiem się posługiwać google.

    Erghm...
    ...śmiem wyrazić opinię że pozwalasz się ponosić emocjom :]
    Wyniki o tym "umiem" nie świadczą... :] safe=off sobie
    ustawiłeś ? (brak może z rzadka - ale za to ZNACZĄCO zepsuć
    szukanie, jak google uzna że możesz zgorszyć się jakimś
    określeniem :>).

    >+ Jak jestes taki cwany to znajdz to na googlach i podaj link do strony.

    Panie majster, po zapodaniu googlowi jednej linijki z jego
    maila, o dokładnie tej:
    "z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług"
    mam w 1. setce trafień około 1/3 "dokładnie w ustawę".

    Pierwsze z brzegu (czytaj: PIERWSZE):
    http://www.rzeczpospolita.pl/Print/prawo/doc/PODATKI
    2004/uvat2004.html

    ...a w pozostałych 2/3 (nie będących tekstem ustawy) tak ponad 1/3
    to trafienia w rozporządzenia .... jedno jest ci potrzebne...

    Jakby co to na przyszłość można polecić m.in.:
    www.podatki.pl (rejestracja darmowa, HTML)
    isip.sejm.gov.pl (teksty "urzędowe nieoficjalne" ale PDF).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)