  • 1. Data: 2002-04-22 15:47:20
    Temat: Vat- a duplikat faktury
    Od: "Duszek" <m...@c...pl>

    Czy jeżeli firma otrzymala duplikat faktury z roku 2001 moze odliczyc z
    niej VAT naliczony na zasadach ogólnych tj. w rozliczeniu za miesiąc, w
    którym duplikat otrzymano albo w rozliczeniu za miesiąc następny ?
    I czy koszt z tej faktury bedzie podatkowy ?

  • 2. Data: 2002-04-22 16:00:38
    Temat: Re: Vat- a duplikat faktury
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 22 Apr 2002 17:47:20 +0200, w <aa1bc6$kuu$1@news.onet.pl>,
    "Duszek" <m...@c...pl> napisał(-a):

    > I czy koszt z tej faktury bedzie podatkowy ?

    Koszt na pewno nie (nie został poniesiony w tym roku podatkowym).

  • 3. Data: 2002-04-22 17:40:18
    Od: "ESka" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Duszek" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    | Czy jeżeli firma otrzymala duplikat faktury z roku 2001 moze odliczyc z
    | niej VAT naliczony na zasadach ogólnych tj. w rozliczeniu za miesiąc, w
    | którym duplikat otrzymano albo w rozliczeniu za miesiąc następny ?

    Tak

  • 4. Data: 2002-04-22 22:18:23
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Apr 2002, Radosław Popławski wrote:

> [...]
    >+
    >+ Koszt na pewno nie (nie został poniesiony w tym roku podatkowym).

    Mam wątpliwość: w ustawie jest "chyba że nie dał się zarachować"...
    (jakoś tak, "z głowy czyli z niczego" :)!)
    Na zdrowy rozum - albo *w tym* albo *w tamtym* (przez korektę)
    powinno się dać wrzucić w koszt...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-04-23 13:08:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 23 Apr 2002 00:18:23 +0200, w
    <P...@i...stanpo
    l.com.pl>, Gotfryd
    Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > Mam wątpliwość: w ustawie jest "chyba że nie dał się zarachować"...
    > (jakoś tak, "z głowy czyli z niczego" :)!)

    Sądzę, że to raczej dotyczy np. inwerstycji rozpoczętych, który do
    czasu ukończenia nie są kosztami, ale to już kwestia interpretacji :).