  • 1. Data: 2004-05-20 21:43:48
    Temat: Vat dla biur turystycznych-ktos zna temat???
    Od: "gosha" <m...@p...onet.pl>

    moze ktos zna te tematyke i moglby mi pomoc w sprawie nowych regulacji-chodzi o
    wystawienie faktury za organizacje obozu mlodziezowego na rzecz spoldzielni
    mieszkaniowej-ona chce osobno fakture na noclegi i wyzywienie,osobno na
    transport i osobno na reszte...jak to ujac,gdzie zastosowac marze,co z vatem na
    te reszte(tam sa m.in.ubezpieczenia i wychowawcy na um.o dzielo-bez vat
    przeciez-czy ja mam doliczac vat do tych rzeczy? i to 22%?rece mi
    opadajom...buuuuu

  • 2. Data: 2004-05-22 20:27:58
    Temat: Re: Vat dla biur turystycznych-ktos zna temat???
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > te reszte(tam sa m.in.ubezpieczenia i wychowawcy na um.o dzielo-bez vat
    > przeciez-czy ja mam doliczac vat do tych rzeczy? i to 22%?rece mi

    Pomijając kwestię, czy możesz tak rozbić usługi na fakturze (moim zdaniem nie
    możesz, ale na 100% tego nie przesądzam), nie bardzo rozumiem jaki oni
    (nabywca) mają w tym interes. Przecież rozbcie pozycji będzie ich drożej
    kosztowłao, niż zastosowanie zasady "VAT marża", a nawet drożej niż zasady
    ogólne (przy założeniu, że obozy młodzieżowe mają stawkę 7%).

    Pozdrawiam,

    Karol