  • 1. Data: 2002-04-10 08:40:02
    Temat: Vat od licencji i znaku towarowego
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Cześć
    Mam pytanie czy ktoś przerabiał rejestrowanie w US podpisanych wcześniej
    umów na licencje czy użytkowanie znaku towarowego.Chodzi mi o to czy żeby
    skorzystać ze zwolnienia z vat to umowę rejestruje ten kto użytkuje czy ten
    kto pozwala na używanie czy może obie strony umowy.Byłam w US i powiedzieli
    że w wypadku gdy użytkuje znak od zagranicznego kontrahenta to ja ją
    rejestryje ale jeśli to krajowy to chyba obie strony ( ale to było bez
    przekonania ) Moja prośba może ktoś to już robił i mi podpowie.Niestety
    termin 30 dni upływa 26.04,2002r
    Jolka

  • 2. Data: 2002-04-11 08:18:11
    Temat: Re: Vat od licencji i znaku towarowego
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rejestryje ale jeśli to krajowy to chyba obie strony ( ale to było bez
    > przekonania ) Moja prośba może ktoś to już robił i mi podpowie.Niestety
    Sama sobie odpowiem bo dziś znalazłam w Biuletynie Gorzowskim .Licencje
    rejestruje licencjodawca.
    Jolka