    From: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Vat przed i po V.2004
    Date: Tue, 25 Nov 2003 09:34:09 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@n-net2.pai.net.pl

    Użytkownik "gregory" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bpv3bc$d0v$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Mam małe zmartwienie i niewiem gdzie tego szukać. Chodzi mi konkretnie o
    to,
    > że w maju przyszłego roku wchodzi 22% vat na wszystko w budownictwie.
    > Załóżmy, że kupię okna przed V.2004 z vatem 7%, a będę je chciał sprzedać
    po
    > V.2004 z vatem 22%. Jaki będę musiał odprowadzić vat ?

    Powiem tak : Niezbadane są wyroki Bodkir (czyt. fiskusa), w zeszłym roku jak
    wprowadzili 12% na niektóre towary to np w Łodzi wszystkie urzędy miały w
    d...... to że kupiłeś coś z 7% vatem przed "podwyżką, dopiero zdaje się MF
    wydało jakieś rozporządzenie czy cos (już dobrze nie pamiętam). Tak więc
    dopuki fakt zmiany vatu nie zaistnieje przypuszczam że nic sie nie dowiesz.