    From: "Andrzej" <a...@e...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Vatman bez kasy - jak ewidencjonować?
    Date: Thu, 21 Mar 2002 10:11:40 +0100

    Użytkownik "Kasia L." <k...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:a7c6ef$m7k$1@news.tpi.pl...

    > pytałam o takie paragony ale powiedziano mi że takich już nie ma!!
    > Kasia L.

    Zgadza się. Pisałem, że z przepisów zniknęły, ale przecież nikt nie zabroni
    mi dawania każdemu klientowi świstka z nazwą 'Paragon' 'Dowód zakupu' itp.
    na którym będą dane jak na paragonie fiskalnym plus ewent. dane nabywcy na
    życzenie.
    Ponawiam więc pytanie (może w nieco innej formie):
    Czy zatem wydrukowane zestawienie tychże 'Dowodów zakupu', jeśli uwzględnia
    wszelkie dane dot. vatu spełnia wymagania dot. ewidencji sprzedaży, czy też
    to zestawienie należy nazwać dziennym zestawieniem sprzedaży (ewent.
    sporządzić jakiś inny dokument), a potem jeszcze wpisać to w jednej pozycji
    do właściwej ewidencji.

    Pozdrawiam
    AJT