  • 1. Data: 2003-01-21 07:32:36
    Temat: Vatowiec na bezvatowca
    Od: "Janusz" <j...@p...com>

    Prowadze DG i jestem vatowcem. Czy moge zostac bezvatowcem. Slyszalem ze
    nie.

  • 2. Data: 2003-01-21 11:31:18
    Temat: Re: Vatowiec na bezvatowca
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Jan 2003, Janusz wrote:

    >+ Prowadze DG i jestem vatowcem. Czy moge zostac bezvatowcem. Slyszalem ze
    >+ nie.

    A gdzie słuchałeś ??
    Możesz, o ile dobrowolnie wybrałeś VAT. Ale tylko raz na 3 lata
    można zmieniać !

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-01-21 18:05:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > A gdzie słuchałeś ??
    > Możesz, o ile dobrowolnie wybrałeś VAT. Ale tylko raz na 3 lata
    > można zmieniać !

    Juz zdązyli znowelizowac - jak wpadłes w VAT z musu to tez możesz raz na
    3 lata wybrac zwolnienie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-01-21 20:30:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Jan 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Juz zdązyli znowelizowac

    Thx. A mówiłem że się kiedyś pogubię... :]

    pzdr, :) Gotfryd

  • 5. Data: 2003-01-21 21:51:13
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze s...@s...com.pl:

    > A gdzie słuchałeś ??
    > Możesz, ale tylko raz na 3 lata
    > można zmieniać !

    A dokładniej po trzech latach bycia VATowcem można zrezygnować. Poźniej po
    miesiącu można znowu VATmanem być i tak w kołko :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
    miliarderem" - Charlie Chaplin