  • 1. Data: 2004-11-13 12:08:10
    Temat: W-7 dla ITIN
    Od: "Paszczak" <p...@N...pl>

    Witam
    Mam nadziej ze nie OT :/
    Mam problem takiej natury. Wyslalem do IRS'u formularz W-7 aby uzyskac ITIN.
    Moje zgloszenie zostalo odeslane poniewaz nie uzypelnilem wszystkiego.
    "You did not provide your country of residence or the applicable Treaty
    Article Number"
    Jak mniemam country to Polska :) natomiast co wpisac pod Treaty Article
    Number?
    Ktos ma jakies sugestje?

    Pozdrawiam
    Paszczak

  • 2. Data: 2004-11-13 12:37:20
    Temat: Re: W-7 dla ITIN
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Ktos ma jakies sugestje?

    Hm, cz nie chodzi tu o jakis numer traktatu? Slowo podobne do Convention i
    Agreement, z definicji np. Treaty as a generic term: The term "treaty" has
    regularly been used as a generic term embracing all instruments binding at
    international law concluded between international entities, regardless of
    their formal designation. IMHO chodzi o podanie wlasciwego numeru artykulu
    odpowiedniego traktatu. Nie jestem dobrze zorientowany w temacie, ale moze
    zapytaj amerykanska skarbowke o co im dokladnie chodzi. Poza tym pewnie
    widziales ten artykul, ale na wszelki wypadek podaje linka
    http://www.wirtualnapolonia.com/usa/teksty.asp?Tekst
    ID=6272

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 3. Data: 2004-11-13 15:04:33
    Od: "Paszczak" <p...@N...pl>

    czesc, dzieki za rade i link (na formularzu i w jego "help'ie" jest wyraznie
    napisane zeby sobie nie robic nadziei na bonusy z tytulu uzyskania ITIN'u
    :) ).
    pytanie jednak pozostaje:/ -co tam podac ?

    pozdrawiam
    Paszczak