  • 1. Data: 2004-11-12 21:33:59
    Temat: podatek od zakupu...
    Od: "Ola" <o...@o...pl>

    Witam Wszystkich,

    Mam ogromna prosbe o porade. Kupujemy wraz mezem pomieszczenie na poddaszu,
    ktore bedziemy przeksztalcac na mieszkanie. Problem polega na tym, ze nie
    jestesmy w stanie udokumentowac skad pochodza zebrane na ten cel pieniadze
    (zrzuta rodzinna, maz pracuje tylko na umowy zlecenie, a ja nie pracuje).
    Moje pytanie: jak rozwiazac najkorzystniej dla nas forme zakupu, aby
    zaplacic maly podatek, czy kupic to na rodzicow? Czy jest mozliwe
    wykorzystanie prawa wekslowego? ile % kosztuje przekazanie,sprzedaz mieszkania
    przez rodzicow wekslem z wykupem np za 20 lat...
    Nie wiem gdzie moge znalezc jakies informacje na ten temat.

    Pomozcie :)

    pozdrawiam serdecznie,

  • 2. Data: 2004-11-15 22:12:59
    Temat: Re: podatek od zakupu...
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    zajrzyj do Gazety Prawnej z 15.11.2004r.