  • 1. Data: 2003-04-11 10:07:42
    Temat: W ktorym miesiacu zaksiegowac?
    Od: "Vivenda" <i...@w...pl>

    Kupilem samochod ciezarowy na firme 27 marca, a zarejestrowalem 4 kwietnia.
    W ktorym miesiacu powinnem zaksiegowac fakture i wystapic o zwrot VAT w
    marcu (data wystawienia faktury) czy w kwietniu (data rejestracji wbita na
    fakturze)?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-04-11 14:23:37
    Temat: Re: W ktorym miesiacu zaksiegowac?
    Od: "Ewa" <e...@a...waw.pl>

    Według mnie do celów VAT w marcu. natomiast jako środek trwały w kwietniu i
    wmortyzacja od maja
    Ewa

  • 3. Data: 2003-04-12 09:32:45
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Vivenda chwycił(a) pióro i napisał(a):
> [...]
    > kwietnia. W ktorym miesiacu powinnem zaksiegowac fakture i wystapic o
    > zwrot VAT w marcu (data wystawienia faktury) czy w kwietniu (data

    A kiedy odebrane zostało auto?

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 4. Data: 2003-04-14 07:41:06
    Od: "Vivenda" <i...@w...pl>

    > A kiedy odebrane zostało auto?

    W momencie zakupu to jest 27 marca.

  • 5. Data: 2003-04-14 17:58:24
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > W momencie zakupu to jest 27 marca.

    Z ciekawosci: a jak je dostarczyliście do swojej siedziby ?

    Karol

  • 6. Data: 2003-04-14 18:01:58
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "Vivenda" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z ciekawosci: a jak je dostarczyliście do swojej siedziby ?

    A co to ma do rzeczy?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk