  • 1. Data: 2003-04-11 08:56:37
    Temat: jakie koszty uzyskania?
    Od: m...@p...onet.pl

    1 zaklad pracy w wystawionym pitcie wstawil koszt uzyskania przychodu = 794,11
    (umowa o prace, jeden stosunek pracy, dojazd z innego miasta) a chyba powinno
    być 1443,90 co mam zrobic??? wpisac do PIT 37 prawidlowa wartosc 1443,9 ale
    bedzie to niezgodne z otrzymanym od pracodawcy pitem 11.

    2. zona dostawala zasilek z zusu w czasie urlopu macierzynskiego , na
    wystawionym przez zus picie nie ma wogole pozycji koszty uzyskania. nie
    istnieją ??

  • 2. Data: 2003-04-11 09:05:12
    Temat: Re: jakie koszty uzyskania?
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > istnieją ??
    >
    >juz chyba wiem, pospieszylem sie z pytaniem sorry, koszty sa mniejsze bo
    dotycza tylko tych miesiecy ktore zona pracowala a potem poszla na macierznski
    ale dlaczego potem w zusowskim picie nie ma ani kosztow uzyskania przychodu ani
    pobranych skladek na ubezp zdrowotne i emerytalne ? nie wiem

    aha, jeszcze jedno w moim picie koszty uzyskania = 1443,96 a limit 1443,90 co z
    tymi 6 groszami róznicy ? przepisac czy zaniżyc do ,90 gr

  • 3. Data: 2003-04-11 09:16:15
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > aha, jeszcze jedno w moim picie koszty uzyskania = 1443,96 a limit 1443,90
    co z
    > tymi 6 groszami róznicy ? przepisac czy zaniżyc do ,90 gr

    Juz to na grupie bylo, ale pominąłem wątek i nie wiem. Poszukaj. Wynika to z
    comiesięcznych zaokrągleń groszy.
    Chyba trzeba obciąć do 90 gr.

  • 4. Data: 2003-04-11 12:32:49
    Od: "Daria" <d...@x...vvv.pl>

> [...]
    ale
    > bedzie to niezgodne z otrzymanym od pracodawcy pitem 11.

    Jeżeli pracowałeś przez 12 miesięcy, czyli miałeś przynajmniej 1 dzień
    przepracowany w miesiącu to możesz zastosować koszty 1443,90. Jeśli jednak,
    w którymś miesiącu chorowałeś przez cały miesiąc i wypłata była ze środków
    ZUS to niestety ten miesiąc odpada.

    > 2. zona dostawala zasilek z zusu w czasie urlopu macierzynskiego , na
    > wystawionym przez zus picie nie ma wogole pozycji koszty uzyskania. nie
    > istnieją ??
    Tak jak wyżej napisałam, za okres w którym otrzymujesz zasiłek ze środków
    ZUS kosztów uzyskania nie ma.
    pozdrawiam D.