  • 1. Data: 2003-04-11 09:58:41
    Temat: fa kor - korekta VAT7?
    Od: "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl>

    Witam,
    Naszlo mnie przemyslenie dotyczace faktur korygujacych.
    W miesiacu styczniu wystapila sprzedaz na 1000 PLN.
    W miesiacu marcu nastepuje zwrot czesci zaplaty i wystawiana jest faktura
    korygujaca na kwote 300 PLN.
    Czy nalezy przeprowadzic korekte VAT7 ze stycznia, czy wpisujemy to do
    miesiaca marca?
    Bardzo prosze o wyjasnienie tej kwestii.
    Victoria

  • 2. Data: 2003-04-11 10:20:31
    Temat: Re: fa kor - korekta VAT7?
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Magdalena Budzynska wrote:

> [...]
    > faktura korygujaca na kwote 300 PLN.
    > Czy nalezy przeprowadzic korekte VAT7 ze stycznia, czy wpisujemy to do

    Korektę rozliczamy w marcu

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 3. Data: 2003-04-11 10:24:36
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Magdalena Budzynska wrote:

> [...]
    > faktura korygujaca na kwote 300 PLN.
    > Czy nalezy przeprowadzic korekte VAT7 ze stycznia, czy wpisujemy to do

    Fakturę korygującą rozliczamy w marcu