eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWIRTUALNA OPOZYCJA - Rewolucja podatkowa - aktualizacja strony › Re: WIRTUALNA OPOZYCJA - Rewolucja podatkowa - aktualizacja strony
    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: WIRTUALNA OPOZYCJA - Rewolucja podatkowa - aktualizacja strony
    Date: Mon, 18 Sep 2006 21:28:23 +0200

    Dnia 18-09-2006 o 21:02:17 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał:

    > Na razie masz możliwość wyboru 19%!

    Wybrałem w tym roku progresje gdyż nie przewidywałem dochodu powyżej progu,
    wypadło tak że interes idzie lepiej niż założenia i wpadłem w 30%.
    Jakby szło jeszcze lepiej to kto wie czy pod koniec roku w 40% nie wpadnę.
    Konsumpcję prywatną mam stałą a nadwyżki wkładam w interes.
    W przyszłym roku oczywiście wybieram "linię".

    > Prawdopodobnie.
    > To że przy rozpatrywaniu podatku dochodowego z zamierzeniem wspierania
    > małej *PRZEDSIĘBIORCZOŚCI* ew. próg skali powinien być z 10x większy
    > chyba jest poza zakresem możliwości rozważania :(

    Ja się piszę na rozważanie :)
    Osobiście mogę się zgodzić na drugi próg 30% jeśli będzie powiedzmy do
    120000 się zaczynał,
    chcoiaż jeśli bym go osiągnął to bym zmienił zdanie ;) I nie chodzi tutaj
    o moje szchrajstwo czy wygórowane potrzeby zakupu artykułów luksusowych.
    Po prostu te 10% to jest kupa kasy którą mogę pożytecznie wykorzystać
    rozwijając firmę.

    Ano :)