  • Data: 2002-07-07 12:22:53
    Temat: Re: WNIOSEK o przywrocenie terminu
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziekuje za wyjasnienia - mial bym tylko osotanie pytanie - jak sadzisz
    czy moja zona powinna zlozyc nowe podanie formalnie o przywrocenie terminu i
    czekac na osobna decyzje ?

    Czy tez wystarczy ze zlozy ona podanie, w krotym wskaze ze ten pierwotny
    wniosek jaki skladal platnik czyli ja - nalezy traktowac jako zlozony takze w
    jej imieniu? Czy bedzie jakas decyzja ZUS?

    Czy od zawsze tak bylo z tymi osobnymi wnioskami, bo mnie wskazywali ze to
    ostatno cos sie zmienilo?

    No i gdzie moglbym namierzyc akty prawne ktore stanowia w tym przedimocie
    (podaj mi Dz.U. i tytulu jesli mozesz)

    Pozdrawiam DOminik ]