  • 1. Data: 2006-05-24 12:04:53
    Temat: WNT
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Witam ponownie
    W marcu przejęłam księgi firmy. Nie przeglądałam faktur wstecz więc się nie
    zorientowałam, że trzeba złożyć informaję podsumowującą za I kwartał gdyż w
    styczniu firma dokonałą WNT. W marcu obrotu z Unią nie było więc nic nie
    wskazywało na to, ze mogło być coś wcześniej. Trudno. Złożyłam z opóźnieniem
    miesięcznym (dopiero gdy ktoś coś wspomniał na temat towaru przywiezionego z
    Niemiec i mnie się zaświeciła lampka, że trzeba złożyć informacją
    podsumowującą).
    Czy ktoś się juz spóźnił i wie jak USy to traktują? W końcu zobowiązanie
    podatkowe nie ulega zmianie.
    Więc co? Tylko mandacik, czy postepowanie Kar-Skarb?
    MB

  • 2. Data: 2006-05-24 15:51:20
    Temat: Re: WNT
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 24 May 2006 14:04:53 +0200, Magdalena B napisał(a):

> [...]
    > podatkowe nie ulega zmianie.
    > Więc co? Tylko mandacik, czy postepowanie Kar-Skarb?

    W zasadzie mandacik - jak się zgodzisz - jak nie to postępowanie przed
    sądem grodzkim.
    Ale jest wyjście - wraz z deklaracją złoż "czynny żal" i unikniesz nawet
    mandatu.

    --
    Mieczysław

  • 3. Data: 2006-05-25 05:28:39
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W zasadzie mandacik - jak się zgodzisz - jak nie to postępowanie przed
    > sądem grodzkim.
    > Ale jest wyjście - wraz z deklaracją złoż "czynny żal" i unikniesz nawet
    > mandatu.
    Oczywiście tak zrobiłam. Dziękuję za radę.