    From: "adam" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: WNT - kto mnie o?wieci , trzy pytania.
    Date: Wed, 4 Mar 2009 21:10:33 +0100

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.up93qptql60ql1@unk...

    > Pół na pół, zwolnienie podmiotowe niby jest fajne, ale np w przypadku
    > otworzenia konta Adwords nagle się okazuje że zwolnienie nie ma
    > zastosowania,
    > trzeba wystawiać fakturę wewnętrzną (co wynika z przepisów co najmniej
    > niejednoznacznoie),
    > czeka na złożenie VAT-9 itd itp.
    >

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Tomek

    Czym głębiej w las tym więcej drzew....a ja chciałem być legalny i dołożyć
    się do kredy dla dzieci w szkole (podatki) .
    Z tego co wyczytałem o Adwords to wchodzi w grę Google i co najważniejsze
    wrzucanie tego w koszty działalnosci.
    Jako że jestem na ryczałcie to US nie interesują moje koszty , więc po co im
    to Adwords - reklamy moich kontrahentow nie będę robił.
    A sprawa miała być prosta = kupuję na eBay (osoby prywatne i firmy) i
    sprzedaję na Allegro.Swego czasu zadałem takie pytanie "znawcy" i otrzymałem
    odpowiedz że dowody zakupu nie muszą odpowiadać dowodom stosowanym w KPiR i
    mogą to być nawet wydruki aukcji z eBay. Czyli wnioskuję że "olewam"
    wszystkie faktury elektroniczne i tam gdzie mi pasuje to udowadniam tylko
    wydrukami - tak czy też nie?
    Czyli wracam do pytań które zadałe na początku tego wątku.
    (a może lepiej się powiesić niż dać się zamknąć za parę złotych?)
    pozdrawiam