  • 11. Data: 2002-10-24 13:28:53
    Temat: Re: Walnalem sie w PIT-5...
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG> napisał w wiadomości
    news:ap8rbt$bqd$1@news.tpi.pl...
    > "Sławomir Dąbrowski":

    > że
    >
    > Zaraz... przecież w PIT-36 robię 'rachunek sumienia' z całego roku i
    > jeżeli mi wyjdzie, że zapłaciłem więcej niż powinienem - należy się
    > zwrot nadpłaty?

    A o czym dyskutujecie?
    O podatku czy o skladce zdrowotnej?

    Karol

  • 12. Data: 2002-10-24 13:29:23
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    ..

    > A o czym dyskutujecie?
    > O podatku czy o skladce zdrowotnej?

    Ja mówiłem o składce

  • 13. Data: 2002-10-25 07:39:09
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    "Karol":

    | A o czym dyskutujecie?
    | O podatku czy o skladce zdrowotnej?

    Dyskutujemy o za duzym podatku ze wzgledu na odpisywanie przez 3
    miesiace zbyt malej (bo liczonej za miesiac a nie od poczatku roku -
    blad wynikajacy ze zlego zrozumienia zasady wypelniania PITa) kwoty
    skladki zdrowotnej od podatku. Zapytuje sie - w PIT-36 za caly rok, po
    zestawieniu wszystkich przychodow, kosztow i wyliczeniu podatku wyjdzie
    mi, ze za duzo tego podatku zaplacilem niz powinienem, wiec summa
    sumarum powinni mi zwrocic kase?

    nijou

  • 14. Data: 2002-10-25 08:02:56
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    nijou wrote:

> [...]
    > zestawieniu wszystkich przychodow, kosztow i wyliczeniu podatku
    > wyjdzie mi, ze za duzo tego podatku zaplacilem niz powinienem, wiec

    Tak zwrócą (nie więcej niż kwotę zapłaconą)
    Jeśli poprawnie wypełnisz PIT-5 za październik to już zaliczkę za ten
    miesiąc będziesz mógł zmniejszyć o kwotę nie uwzględnionyxch wcześniej
    składek